Reklamace zboží
Jak mohu zboží reklamovat?
Reklamace online
Krok č. 1 - stáhněte si reklamační formulář (viz odkaz níže) a formulář vyplňte.
Reklamacni_protokol_2_2022.xlsx
Krok č. 2 - vyplněný formulář zašlete zpět na email reklamace@limes.cz
- Do předmětu emailu napište “Reklamace + jméno zákazníka + název reklamovaného produktu".
- V příloze emailu nám kromě reklamačního formuláře, pošlete fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu.
- V případě požadavku na další fotografie, Vás bude kontaktovat náš reklamační technik.
- V těle emailu stručně popište popis závady (detailní popis závady je vyžadován v reklamačním formuláři).
Reklamace osobně na prodejně
Zboží je možné osobně reklamovat na naší prodejně v Němčicích u Litomyšle:
LIMES LITOMYŠL s.r.o.
Němčice 160
561 18 Němčice u Litomyšle
Otevírací doba provozovny: Po - Pá 6:00 - 11:30, 12:00 - 14:30 hod.
Připravte si prosím doklad o nákupu zboží a reklamované zboží (případně fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu).
Doporučujeme nás předem kontaktovat a sjednat si schůzku na telefonu 461 618 580 nebo nám napište na email reklamace@limes.cz.