Přijetí a zpracování objednávky
1) Postup zpracování objednávky u zboží, které nevyžaduje zakázkovou úpravu
- Objednávka skleníku bez montáže:
- Po odeslání objednávky přes náš eshop zákazník obdrží do své emailové schránky potvrzující email o přijetí objednávky. Součástí emailu je i odkaz na zákaznickou zónu, kde zákazník získá přehled o své objednávce + získá podklady pro platbu - pokud zvolil platbu bankovním převodem.
- Po přijetí objednávky do naše systému, začínáme skleník kompletovat a plánovat termín doručení.
- Termín doručení skleníku naleznete v detailu produktu. Nicméně o termínu doručení vás budeme informovat předem - emailem a sms cca 1 - 2 týdny předem samotným doručením + zašleme vám jeden den před doručením sms s připomenutím, že vám druhý den vezeme skleník.
- Objednávka skleníku s montáží - proces je velmi podobný jako u předchozího bodu, liší se pouze v těchto detailech.
- Objednávka drobného zboží (kompostéry, pařeniště, fóliovníky apod...):
- Po odeslání objednávky přes náš eshop zákazník obdrží do své emailové schránky potvrzující email o přijetí objednávky. Součástí emailu je i odkaz na zákaznickou zónu, kde zákazník získá přehled o své objednávce + získá podklady pro platbu - pokud zvolil platbu bankovním převodem.
- Zboží, které je skladdem expedujeme z našeho skladu do 2 dnů, zákazník obdrží zboží nejpozději do 5 pracovních dnů. Zboží je doručováno smluvním dopravcem Toptrans.
2) Postup zpracování objednávky u zboží, které vyžaduje zakázkovou úpravu
V případě, že jste si objednali zboží, které je nutné zakázkově upravit, např. lakování konstrukce práškovou vypalovací barvou nebo si přejete produkt atypicky upravit, pak je nutné část ceny zakázky zaplatit předem pomocí zálohové faktury (výše zálohy je závislá na typu úpravy, většinou je to cca 30% z prodejní ceny), kterou obdržíte emailem. Po uhrazení zálohy je produkt zadán do výroby a od této chvíle se odvíjí datum dodání (datum dodání se poté může lišit od rozmezí, které je prezentováno v detailu produktu - většinou se lhůta prodlužuje o 2 - 3 týdny).
V případě dotazů nás prosím kontaktujte:
E-mail: objednavky@limes.cz (do předmětu nebo těla e-mailu uveďte číslo objednávky)
Telefon: +420 461 618 580, +420 461 612 538
.
3) Kontrola údajů ve shrnutí objednávky (notifikační e-mail)
Po obdržení notifikačního e-mailu o přijetí objednávky prosím zkontrolujte správnost uvedených informací (po kliknutí na odkaz se zobrazí detail objednávky). Pokud se v údajích objeví jakákoliv nesrovnalost nebo budete chtít cokoliv změnit, co nejdříve nás kontaktujte. Na pozdější reklamace tohoto druhu nebude brán zřetel, zejména v případě zakázkové výroby.
4) Máte dotaz týkající se Vaší objednávky?
V případě, že jste neobdrželi potvrzení o zpracování objednávky, ozvěte se nám na některý z níže uvedených kontaktů.
E-mail: objednavky@limes.cz (do předmětu nebo těla e-mailu uveďte číslo objednávky)
Telefon: +420 461 618 580, +420 461 612 538