Expedice a dodání zboží
Skleníky a přístavby
- Skleníky se kompletují podle chronologického pořadí přijatých objednávek.
- Pro rozvoz skleníků zajišťujeme vlastní dopravu, abychom mohli zaručit, že k vám skleník dorazí bez poškození - navíc skleník na místě společně zkontrolujeme a skleník složíme na vámi vybrané místo. Trasu a termín rozvozu plánujeme v závislosti na počtu objednávek a lokalitách dodání.
- Doba dodání skleníků a přístaveb se řídí aktuální situací na trhu – mimo sezónu trvá dodání skleníku déle než v průběhu sezóny. Dále ji ovlivňuje vyšší moc, například epidemická nebo geopolitická situace.
- O konkrétním termínu dodání Vás informujeme předem pomocí SMS + emailu.
- Pokud Vám termín dodání nebude vyhovovat, můžete si skleník či přístavbu vyzvednout osobně, vždy je však nutná dohoda s naší expedicí. Případně je možné upravit termín dodání.
- Na objednávku: Zboží není skladem nebo je ho omezené množství. Termín dodání určuje dodavatel po domluvě se zákazníkem.
- Cena dopravy: 799 Kč po celé České republice.
Méně rozměrné zboží
- Zboží menších rozměrů, jako jsou například kompostéry, pěstební stoly, pařeniště, fóliovníky apod. (prakticky vše kromě skleníků) expedujeme ze skladu během 2–3 pracovních dnů a do 5 pracovních dnů tak zpravidla dorazí na požadovanou adresu. Doručování tohoto typu zboží zajišťuje náš smluvní dopravce, společnost Toptrans.
- Zabalené zboží zkontrolujte ihned při převzetí. Vykazuje-li znaky poškození, požadujte sepsání Protokolu o poškození.
- Pokud nebude obsah zásilky odpovídat objednávce, je nutné tuto nesrovnalost u nás reklamovat do 2 pracovních dnů od převzetí.
- Cena dopravy: 170 Kč po celé České republice.
Náhradní skleněné výplně
- Náhradní skleněné výplně, které si zákazník objedná samostatně (bez skleníku).
- Cena dopravy: 350 Kč po celé České republice.
Jak nás kontaktovat?
Máte dotaz nebo se vyskytla nějaká nesrovnalost? Zavolejte nám: +420 731 400 818 (pondělí–pátek 6:30–15:00).