Tyto stránky použivájí cookies

Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „V pořádku, přijímám vše“, nebo je můžete odsouhlasit jednotlivě a upravit v "Nastavení“. Pro více informací a nastavení navštivte Informace o cookies.

Nastavení
NEJVĚTŠÍ VÝROBCE
SKLENÍKŮ V ČR
Úvod Reklamace zboží
Přihlášení pro velkoobchodní partnery
Pro velkoodběratelský účet nás prosím kontaktujte.
Zapomněl/a jste heslo? Obnovte si jej!

Reklamace zboží

Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamace online

Krok č. 1 - stáhněte si reklamační formulář (viz odkaz níže) a formulář vyplňte.
Reklamacni_protokol_2_2022.xlsx

Krok č. 2 - vyplněný formulář zašlete zpět na email reklamace@limes.cz

Reklamace osobně na prodejně

Zboží je možné osobně reklamovat na naší prodejně v Němčicích u Litomyšle:

LIMES LITOMYŠL s.r.o.
Němčice 160
561 18 Němčice u Litomyšle

Otevírací doba provozovny: Po - Pá 6:00 - 11:30, 12:00 - 14:30 hod.

Připravte si prosím doklad o nákupu zboží a reklamované zboží (případně fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu).

Doporučujeme nás předem kontaktovat a sjednat si schůzku na telefonu 461 618 580 nebo nám napište na email reklamace@limes.cz.

461 618 580

Přihlásit