Menu

Reklamace

Reklamace zakoupeného zboží


Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamace online

Zboží je možné reklamovat online. Níže naleznete informace o tom, jak postupovat:

Stáhněte si reklamační formulář - Reklamační formulář firmy Limes (dokument ve formátu DOCX, otevře se v nové záložce int. prohlížeče). Formulář vyplňte a zašlete emailem zpět:

  • Na emailovou adresu - reklamace@limes.cz.
  • Do předmětu emailu napište “Reklamace + jméno zákazníka + název reklamovaného produktu". 
  • V příloze emailu nám kromě reklamačního formuláře, pošlete fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu. V případě požadavku na další fotografie, Vás bude kontaktovat náš reklamační technik.
  • V těle emailu stručně popište popis závady (o detailní popis závady je vyžadován v reklamačním formuláři). 


Reklamace osobně na prodejně

Zboží je možné osobně reklamovat na naší prodejně v Němčicích u Litomyšle:

LIMES LITOMYŠL s.r.o.
Němčice 160
561 18 Němčice u Litomyšle

GPS souřadnice: 49°53'31.269"N,16°19'44.939"E
Odkaz na Mapy.cz

Připravte si prosím doklad o nákupu zboží a reklamované zboží (případně fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu).

Doporučujeme nás předem kontaktovat a sjednat si schůzku na telefonu 461 618 580 nebo nám napište na email reklamace@limes.cz

*Prodávající rozhodne o reklamaci do 2 pracovních dnů, ve složitých případech do 5 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.