Jak mohu zboží reklamovat?
Zboží je možné reklamovat online. Níže naleznete informace o tom, jak postupovat:
Stáhněte si reklamační formulář - Reklamační formulář firmy Limes (dokument ve formátu DOCX, otevře se v nové záložce int. prohlížeče). Formulář vyplňte a zašlete emailem zpět:
Zboží je možné osobně reklamovat na naší prodejně v Němčicích u Litomyšle:
LIMES LITOMYŠL s.r.o.
Němčice 160
561 18 Němčice u Litomyšle
GPS souřadnice: 49°53'31.269"N,16°19'44.939"E
Odkaz na Mapy.cz
Připravte si prosím doklad o nákupu zboží a reklamované zboží (případně fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu).
Doporučujeme nás předem kontaktovat a sjednat si schůzku na telefonu 461 618 580 nebo nám napište na email reklamace@limes.cz.
*Prodávající rozhodne o reklamaci do 2 pracovních dnů, ve složitých případech do 5 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.