Menu

Jak pracujeme s přijatou objednávkou?

 

A) Postup zpracování objednávky - produkt, který je skladem a nevyžaduje zakázkovou úpravu

  • Pokud jste zvolili platbu dobírkou, pak očekávejte v průběhu 2-3 pracovních dnů potvrzení o změně stavu vaší objednávky (tzv. Objednávka na výdej - potvrzení o tom, že je objednávka připravena na výdej) s číslem objednávky ve formátu začínající aktuálně probíhajícím rokem a šesti číslicemi, např. 2021-700111. Toto číslo objednávky Vám bude sloužit pro další komunikaci během vyřízení objednávky a případných dotazů a reklamací.
  • Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, vyčkejte prosím na notifikační email s přílohou, která bude obsahovat Zálohový list (fakturu), kde naleznete platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol platby, částku z zaplacení) potřebné pro úspěšné vyřízení vaší objednávky. Zálohový list většinou zasíláme do 24 hodin od přijetí objednávky. Další zpracování objednávky (přechod do stavu Objednávka na výdej - viz předchozí bod) je závislé na tom, kdy obdržíme platbu. O přijetí platby budete informováni. 


B) Postup zpracování objednávky - produkt, který vyžaduje zakázkovou úpravu

  • V případě, že jste si objednali zboží, které je nutné zakázkově upravit, např. lakování konstrukce práškovou vypalovací barvou, nebo si přejete produkt atypicky upravit, pak je nutné část ceny zakázky (výše zálohy je závislá na typu úpravy, většinou je to cca 30%) zaplatit předem pomocí zálohové faktury, kterou obdržíte emailem - viz předchozí bod “Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem”.
  • Po uhrazení zálohy je produkt zadán do výroby a od této chvíle se odvíjí datum dodání. 


C) Jak nás kontaktovat v případě dotazů, které se týkají zpracování objednávek?

  • Níže uvedených kontaktů využijte pouze v případě, že jste ještě neobdrželi potvrzení o tom, že se vaše objednávka zpracovává nebo jste neobdrželi zálohovou fakturu (v případě platby bankovním převodem nebo zakázkové výroby).
  • Pokud vás zajímá termín expedice zboží z našeho skladu a případný termín obdržení objednaného produktu, využijte prosím kontaktu uvedeného v Často kladených dotazech - v sekci Expedice zboží.
  • Emailem na objednavky@limes.cz (do předmětu nebo těla emailu uveďte číslo objednávky).
  • Telefonicky na - 461 618 580, 461 612 538.

D) Kontrola zaslaných informací (v notifikačních emailech)

  • Při obdržení notifikačního emailu, si prosím zkontrolujte platnost uvedených informací. Pokud budete chtít cokoliv změnit, je nutné nás co nejdříve kontaktovat. Na případné pozdější reklamace tohoto druhu, nebude brán zřetel (zejména v případě zakázkové výroby).