Menu

Expedice a dodání zboží

Drobné výrobky a zboží

  • Drobné výrobky a zboží (např. kompostéry, pěstební stoly apod.) expedujeme ze skladu během 2 - 3 dnů, cca do 5 pracovních dnů zboží doručujeme k zákazníkovi pomocí smluvního dopravce Toptrans a.s.
  • Důkladně zabalené zboží zkontrolujte ihned při převzetí. Vykazuje-li znaky poškození, požadujte sepsání „Protokolu o poškození“.
  • Nesrovnalost s obsahem zásilky je nutné reklamovat do 2 pracovních dnů po převzetí.

Skleníky a přístavby

  • Podle pořadí došlých objednávek se skleníky postupně kompletují.
  • Skleníky rozvážíme vlastní dopravou a trasa je plánována dle počtu objednávek daným směrem.
  • Termín dodání skleníků a přístaveb se řídí aktuální situací na trhu (mimo sezónu je termín dodání delší, než v průběhu sezóny) a nebo se řídí situací, kterou ovlivňují vládní nařízení okolo COVID-19. V současné době jsou termíny dodání delší, více informací naleznete v Důležitém upozornění.
  • V ideálním stavu dodáváme skleníky do 2 - 4 týdnů
  • Konkrétní datum dodání  s Vámi bude domluveno telefonicky a následně doklad o dodání obdržíte emailem.
  • Pokud Vám doba dodání nevyhovuje, můžete si objednaný výrobek vyzvednout osobně, ale vždy po
    dohodě s expedicí.
  • Jak funguje předání skleníku nebo přístavby do rukou zákazníka? Přečtěte si více informací na stránce Převzetí skleníku zákazníkem.

Jak nás kontaktovat?

  • Pro dotazy volejte:  731 400 818.