Drobné výrobky a zboží (např. kompostéry, pěstební stoly apod.) expedujeme ze skladu během 2 - 3 dnů, cca do 5 pracovních dnů zboží doručujeme k zákazníkovi pomocí smluvního dopravce Toptrans a.s.
Důkladně zabalené zboží zkontrolujte ihned při převzetí. Vykazuje-li znaky poškození, požadujte sepsání „Protokolu o poškození“.
Nesrovnalost s obsahem zásilky je nutné reklamovat do 2 pracovních dnů po převzetí.
Skleníky a přístavby
Podle pořadí došlých objednávek se skleníky postupně kompletují.
Skleníky rozvážíme vlastní dopravou a trasa je plánována dle počtu objednávek daným směrem.
Termín dodání skleníků a přístaveb se řídí aktuální situací na trhu (mimo sezónu je termín dodání delší, než v průběhu sezóny) a nebo se řídí situací, kterou ovlivňují vládní nařízení okolo COVID-19. V současné době jsou termíny dodání delší, více informací naleznete v Důležitém upozornění.
V ideálním stavu dodáváme skleníky do 2 - 4 týdnů.
Konkrétní datum dodání s Vámi bude domluveno telefonicky a následně doklad o dodání obdržíte emailem.
Pokud Vám doba dodání nevyhovuje, můžete si objednaný výrobek vyzvednout osobně, ale vždy po dohodě s expedicí.
Jak funguje předání skleníku nebo přístavby do rukou zákazníka? Přečtěte si více informací na stránce Převzetí skleníku zákazníkem.
Jak nás kontaktovat?
Pro dotazy volejte: 731 400 818.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.